Móda a snaha o dokonalosť

Móda určuje smer, no nie našu podstatu. Harmónia tela aj ducha je najdôležitejšia. Vyzeráte tak ako sa cítite. Krása vyžaruje z vnútra a žiadna móda vám nezabezpečí, že budete krásny. Jedná sa iba o obal, no podstatný je obsah tohto vonkajšieho prejavu. Mnoho ľudí sa dnes príliš zaoberá zovňajškom a tým ako pôsobia na druhých.
móda půvab
Je v poriadku byť upravený, ale v žiadnom prípade, to nie je priorita. Prioritné sú dôležitejšie veci. Ak je človek vyrovnaný, netrápi ho ako pôsobí na okolie. Keď sa upravíte, lebo chcete na nejakej akcii vyzerať pekne je to v poriadku, no nekontrolujte sa príliš. Práve to, že si chcete raz za čas dopriať pocit, že ste naozaj schopní a upravení o vás prezradí, že v skutočnosti nie ste. Nikdy nie je podstatné aké máte vlasy, či ako ste upravení, kým krása nevychádza z vašej vnútornej podstaty.

Zelená farba vás túto jar upokojí a dodá spolu s hnedou pocit istoty a bezpečia. Prirodzenosť a istota je v móde túto sezónu. Dbajte o seba vždy a bude vám jedno ako na druhých pôsobíte a zároveň sa automaticky a prirodzene upravíte kvôli sebe.

Zrkadlo
Pohľad do zrkadla je dôležitý, no ak sa doň pozeráte občas príliš dlho a príliš často, vysielate signály neistoty a nízkeho sebavedomie.Dajte si pozor na seba, chráňte sa, majte sa radi a keď chcete, upravujte sa aj dve hodiny. Ak idete na dôležitú akciu, svadbu a pod., nič vám v tom nebude brániť. No, keď už budete „priamo v dianí“, žite prítomnosťou a nenechajte sa rozptyľovať svojím výzorom.
dívka v šatech
Nech vám nezáleží na tom, čo si o vás myslia ostatní, iba na tom, čo si o sebe myslíte sami. Každý rok sa trendy menia, prispôsobte sa do takej miery, aby ste boli spokojní a cítili sa dobre. Nikdy zo seba nevytvárajte niekoho, kým nechcete byť. Oblečenie je vaša druhá koža.

Je teda dôležité, aby bolo funkčné, pohodlné a, aby ste sa v ňom cítili sami sebou. Nikoho nezaujme človek, ktorý vyžaruje negatívnu energiu. A práve taká z vás pôjde ak sa oblečiete nepohodlne. Ak ste konzervatívni, nepreháňajte. Iba niečo spestrite. Ak naopak extravagantný, načo sa obmedzovať? Je to na vás.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Published by acron.sk