5 úloh, ktoré je možné vyriešiť pomocou CRM

Dôvody pre implementáciu informačných systémov:

grafy

  • Zníženie rutinných operácií a minimalizácia chýb súvisiacich s ľudským faktorom v dôsledku automatickej prípravy dokumentov a nastavenia typických úloh.
  • Zabezpečenie transparentnosti práce zamestnancov a zlepšenie kvality poskytovaných služieb.
  • Vytvorenie jednotného dátového skladu pre ich následnú analýzu a správne rozhodnutia manažmentu.
  • Vyhľadajte problémové oblasti v obchodných procesoch spoločnosti a identifikujte nové body rastu podnikania.
  • Optimalizujte marketingový rozpočet.
  • Zabezpečenie dobre koordinovanej práce divízií na spoločných úlohách.

Tu sú úlohy, ktoré môže štandardný CRM systém pomôcť vyriešiť:
Efektívne spracovanie 100% žiadostí spoločnosti
Keď je systém CRM integrovaný s lokalizáciou, IP telefónom, poštou, on-line konzultantom a inými zdrojmi vedie k spoločnosti, všetky požiadavky prijaté zvonka sa nielen dostanú do systému automaticky, ale sú priradené manažérom s vhodnou prioritou pre vás.

analýza

Zvýšte príjmy zákazníkov
Pri prvom odvolaní klient zvyčajne oznamuje, koľko je ochotný minúť na nákup. Toto je potenciálny rozpočet transakcie, ktorý môžete zvládnuť, ak pracujete správne s klientom. Ak manažéri zaznamenajú v systéme CRM obchodné oddelenie "transakčný potenciál", potom pomocou vstavanej správy môžete odhadnúť stratu zisku od klienta a nastaviť zodpovedajúce úlohy zodpovedným manažérom.

Zvýšte priemernú kontrolu a krížový predaj
Keď manažér vytvorí ponuku pre klienta, CRM mu povie, ktoré produkty dopĺňajú ponuku so súvisiacimi produktmi alebo službami. Toto je veľmi výhodná funkcia pre nových zamestnancov, ktorí sú v tejto oblasti stále zle orientovaní. Po príprave nasledujúcej správy si všimnete, že sa zvýšila priemerná suma kontrolnej sumy a počet krížových predajov.

výpočet

Zvýšenie opakovaného predaja
Predaj musí byť cyklický. V systéme CRM si môžete prispôsobiť proces predaja, podľa ktorého pri absencii komunikácie s klientom, systém upozorní manažéra.

Ready made spoločnosť, rýchly štart podnikania


Začiatok podnikania, respektíve korektnej a prehľadnej podnikateľskej činnosti sa pravdepodobne nezaobíde bez  založenia spoločnosti s ručením obmedzeným (s.r.o.) alebo akciovej spoločnosti (a.s.). K založeniu nás ale doslova ženie i náš plán, ktorému nadmieru veríme a nevieme sa dočkať jeho konečnej realizácie, ale ženie nás i konkurencia a teda pocit, aby sme s týmto nápadom prišli skôr než tí druhí a aby sme ho začali i skôr realizovať. Hlavne pokiaľ vravíme o originálnosti plánu a jeho presadení na trhu, alebo aj naopak, overenej činnosti, ktorej ponuka pre verejnosť je zatiaľ v našom okolí relatívne chudobná.

podnikání

•         Ak sa s realizovaním projektu ponáhľame, no a navyše nemáme ani základné imanie, ešte stále existuje možnosť založenia tkzv. ready made spoločnosti.
V tomto smere nás tak nemusia strašiť dve hlavné strašidlá, akými nepremyslene vysoké pôžičky a následne tak ani dlhy. Výhodou je aj obmezdenie otravných faktorov ako nekončiace rokovania s úradmi, praktickým dojmom pôsobí i automatické zabezpečenie nejasností spojených so zákonnými povinnosťami a povoleniami.

kalkulace

•         Pre začiatok činnosti bude potrebný zoznam osôb k ústredným orgánom spoločnosti, ďalej názov spoločnosti, no a na záver adresa prípadného nového sídla spoločnosti.
Ponuky poskytujúce založenie ready made spoločnosti a bližšie inštrukcie nájdete i na internetových stránkach poskytovateľov, ktoré vás usmernia špecifickejším smerom. Okrem spomenutých inštrukcií si samozrejme ani v tomto prípade nezabudnime vyhľadať a prečítať základné povinnosti dané zákonom.

podnikatel

Nezabudnime si rozmyslieť ani ďalšiu zo základných vecí a to smer, akým sa má vlastne naša spoločnosť uberať. Aj v tomto, relatívne dosť zjednodušenom systéme založenia spoločnosti, tak nezabudnime všetko vopred premyslieť. Aj v tomto prípade by sme mali mať vytvorený určitý prehľad, čo si od našej podnikateľskej činnosti vlastne sľubujeme a akým štýlom ju chceme realizovať.

Na čo myslieť pri zakladaní eseročky?


Začať podnikať je veľmi jednoduché a každý si myslí, že nie je nič lepšie, ako začať zo dňa na deň podnikať. Keď máte dobrý kapitál, určite sa môžete zobrať, všetko hodiť za hlavu a vrhnúť sa do zakladania „eseročky“. No samozrejme, sú určité veci, ktoré by ste si mali pred založením ujasniť. Viete, ktoré to sú? Alebo v tom ešte máte určité medzery? Pozrite sa na to spolu s nami.
podnikání na internetu
 
1. Máte už obchodné meno?
Základom vašej eseróčky musí byť jednoznačne správne meno. Práve na tom budete stavať a na tom sa bude zakladať vaša komunikácia s ľuďmi. Vyhnite sa zložitým názvom a číslam, vyberte si niečo, čo sa dá naozaj ľahko zapamätať.
 
2. Koľko bude môj finančný základ?
Rozmýšľali ste už nad základným imaním? Už len to prvé slovo hovorí o tom, že by ste tomu mali venovať zvýšenú pozornosť. Ak rátate s tým, že budete mať spoločníkov, taktiež musíte premýšľať nad tým, koľko bude ich konkrétny vklad. Na tom naozaj veľmi záleží.
 
3. A čo počet spoločníkov?
Keď už sme pri tom konkrétnom vklade, čo tak porozmýšľať aj nad tým, koľko spoločníkov by ste chceli mať? Toto je naozaj otázka, ktorú by ste mali zvážiť. Chcete byť sám sebe pánom a nemať pri sebe žiadnych ostatných spoločníkov alebo si necháte od niekoho poradiť? Je to len na vás, ale určite by ste nad tým mali porozmýšľať.
moderní kancelář
 
4. Kde bude vaša eseróčka sídliť?
Niekto nad sídlom len máva rukou, no mali by ste si určite uvedomiť jeho dôležitosť. To nie je len nejaká adresa a miesto, ktoré má na sebe ceduľku s názvom vašej firmy. Je to jednoducho niečo, čo vás musí reprezentovať. A na to by ste mali jednoznačne myslieť a nebrániť sa tomu.
 
Mať niekoho, kto vám dobre poradí je jednoznačne základ. Ak ste aj tieto veci predtým vedeli, je fajn, keď si ich zopakujete a viete, že ste pripravený na všetko. Vždy je lepšie mať hlave scenáre a nedopustiť, aby vás niečo prekvapilo. Myslite na to.

Láka vás online podnikanie? Držte sa týchto rád!


Každý kto začína s podnikaním by chcel byť čo najskôr za vodou. Všetci však veľmi dobre vieme, že realita je diametrálne odlišná a naše predstavy sú často takmer nereálne. Pri podnikaní je dôležitá trpezlivosť a vyzbrojiť sa dávkou trpezlivosti je nutné najmä pri online podnikaní. Takýto typ podnikania neslúži na rýchle zbohatnutie. Ak sa chcete naozaj rozhodnúť pre online podnikanie, musíte byť otvorený k tomu, aby ste prijímali nové poznatky a neustále sa zlepšovali .

notebook

Internet je neustále meniaca sa štruktúra a to, čo bolo aktuálne pred mesiacom, už nemusí byť v kurze alebo sa určitá sféra obohacuje o nové poznatky a vy musíte sledovať, čo je aktuálne, pretože konkurencia vás môže prevalcovať. Je dôležité, aby ste sa naučili, ako funguje online marketing, čo je SEO a aké sú princípy SEO, ako funguje predaj na internete… . Ak zvládnete tento kolos, tak si môžete vysúkať rukávy a pustiť sa do samotného podnikania.
Podobne ako pri klasickom, tak aj pri online podnikaní by ste si mali ozrejmiť
ktorej oblasti sa chcete venovať

analýza

– v prípade, že sa chcete venovať oblasti, v ktorej nie ste dostatočne fundovaný, navštívte vzdelávací kurz
– nechajte si vypracovať prieskum venovaný konkurencii v oblasti, v ktorej chcete podnikať

Možnosti online podnikania

1. blog –ak máte talent na písanie pútavých článkov, tak skúste založiť blog, na ktorom budete rozoberať témy vám blízke. Dôležité je pridržiavať sa jednej témy a prilákať tak na svoj blog čo najviac návštevníkov.
2. affilate marketing –ak máte blog alebo iný typ web stránky, tak môžete začať s propagáciou produktov určitej spoločnosti. V momente, keď návštevník kúpi určitý produkt, tak vy získavate províziu z jeho nákupu.
3. e-shop –veľmi populárna forma nakupovania produktov, ktorá je populárnejšia než nákup v kamennom obchode.

grafika

4. predajte svoje zručnosti –vynikáte v určitej oblasti? Aj toto je možnosť, ako začať zarábať na internete.
5. e-bay –zarábať môžete aj ako e-bay asistent. Tento systém funguje tak, že e-bay vám zašle niekoho, kto nerozumie tomu, ako presne funguje e-bay a je to pre neho náročné. Vy dostanete províziu za to, že predáte jeho produkty.

Manželky na predaj


Je neuveriteľné, že sa ešte stále tolerujú také veci, o ktorých tu budem písať. Konkrétne sa však v článku zameriam na jednu vec a to fakt, že dnes existuje biznis či podnikanie, ktoré vám predá manželku, ako keby sa jednalo o nejaký balíček z e-shopu. Predávajú sa ako tovar a Vy, ako kupec, budete jej vlastníkom. Tá dnešná doba teda nie je z morálneho hľadiska ešte ani zďaleka na pokročilejšej či civilizovanejšej úrovni. Takýchto bohatých kupcov je už okolo 1000, čiže za tie peniaze si tuším naozaj kúpia všetko.

hotovost

•          Kde majú tie peniaze hranicu?
To nehovorím o erotických, chvíľkových službách, ktorých je tiež dosť, ale skutočne o žene, ktorá sa stane Vašou manželkou.
Podobá sa to trochu 19. storočiu, kedy bolo normálne, že bohatý muž dal do novín inzerát, že je dobre zabezpečený, no a vzápätí mu skutočne začali chodiť odpovede od žien, ktoré mu poslali i svoje fotky. On si tak jednu vybral, zaplatil jej, prišla a hneď bola svadba bez nejakého ročného randenia a spoznania sa, skrátka hneď. Veru, takto to fungovalo, no podobne to existuje i dnes, v 21.storočí.
V Rusku máte bežne okolo 500 internetových „obchodov“ s takýmto „tovarom.“

karta

Okolo šesťdesiattisíc žien sa takto dá v Rusku kúpiť cez internet. Myslím si, že buď sú také zúfalé, hlúpe, alebo zaslepené peniazmi. Nebudem ich tu súdiť, ale skrátka cez 500 takýchto obchodov na internete, nezdá sa mi to akosi správne. Neviem, či sú k tomu tie ženy nútené, alebo sú na výber dobrovoľne, no myslím si, že tá pravda bude zasa kdesi v strede.

měna

Asi ich k tomu núti zlá finančná situácia.
Z toho mi teda vychádza, že v tom vzťahu pôjde len o peniaze. Ale to je presa úbohé. Je to úboho málo. To nemusí potom existovať ani vzájomná príťažlivosť a ktovie, ak má človek peniaze, nemusí byť automaticky dokonalý. Čo ak ten boháč holduje alkohulu, drogám, násiliu, alebo je to šovinista s divným pohľadom na svet?

Jednoduché, no dôležité tri rady pre začiatok

Vytvoriť určitý biznis vo svojej hlave, už len to si pýta určitú predstavivosť a rozum. Následne túto predstavu zrealizovať, to je ešte o niečo ťažšie a čerešničkou na torte zložitosti zostáva, vytvoriť biznis, ktorý by dlhodobejšie finančne i návštevnosťou prosperoval.

peníze

Biznis, financie, ekonomika, to sú témy, ktoré nie sú väčšine ľudí sympatické a boja sa ich už od strednej školy, pokiaľ mali predmet ekonomika či účtovníctvo. Ja osobne som vždy na týchto predmetoch ovládal teóriu, takisto aj pri maturite. Rozprával som a rozprával, až som dostal dvojku. Ekonomické a podnikateľské názvy v knihách možno budia strach, no tá samotná podstata teórie je vlastne logická a aj pomerne jednoduchá. Ale vždy som v tomto smere zostával len pri teórii.

úspěch

Z účtovníctva a jeho vzorcov sa mi točila hlava. Takisto som pesimista, nedokážem prísť s plánom, ktorý by sa mi páčil a ktorý by sa mi oplatilo realizovať.
Ak ste však opačný prípad ako ja, kedy dokážete vycítiť peniaze i bez zbytočného teorizovania a nemávate zbytočné pochybnosti či strach, je to určite fajn, ale teória Vám určite pomôže mnohé si ujasniť, pomôže Vám zaočkovať sa proti vážnej chybe. Preto mi prosím dovoľte, aby som Vám vysvetlil aspoň určitý základ.
Tri hlavné pravidlá biznisu, na ktoré by ste mali myslieť pri začiatočných plánoch. To bude téma, ktorá by mohla pomôcť každému, kto sa chce pustiť do podnikania reálne.

převody

• Vyberte si činnosť podnikania, pri ktorej vydržíte, vidíte v nej zmysel, zaujíma Vás a bude Vás trochu baviť.
• Počítajte s tým, že zo začiatku to bude drina. Hlavne i tá finančná. Zrejme viac investujete, než zarobíte. Ten plusový zisk sa dostaví zrejme až po mesiacoch.
• Nebojte sa investovať do reklamy, vlastne hľadajte sponozorov a miesto pre reklamu všade, kde sa dá. Potom je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že príde veľa zákazníkov a s nimi i veľa peňazí. Ale aj v tomto bode musíte byť zo začiatku trpezliví, zákazníci prídu, no možno nie zo dňa na deň. Prídu, až keď sa o Vás dozvedia a hlavne, ak ich na Vašom podnikaní niečo zaujme. Neuškodilo by na začiatok ponúknuť nízke ceny, alebo zahájiť nejaký večierok na slávnostné otvorenie podniku.

Nehnuteľnosti


Ide o jednu z najlákavejších a najpotrebnejších investícií do budúcna. Tieto predaje a kúpy nehnuteľností majú budúcnosť, pretože obchodovanie s realitami je skrátka potrebná a vyhľadávaná aktivita, bez ktorej by sme sa nemohli postaviť na vlastné nohy a ani predať dom, ktorý nám zostane po predkoch a chátra. Ak už máme zariadené vlastné bývanie a zdedíme dom, je to veľa práce, pričom ho nevyužívame a jeho predaj by nám priniesol potešujúci a potrebný balík peňazí.

domky

Pri výbere nehnuteľností sa zistilo, že dôležitým a častokrát dokonca rozhodujúcim faktorom býva jeho geografické umiestnenie. Teda kladie sa dôraz i na areál, miesto, okolie a v neposlednom rade štvrť a niekedy dokonca susedov.
Do nehnuteľností väčšinou investujú ľudia, ktorí ju kupujú za účelom bývania a plánovania spoločnej budúcnosti.

prodej

 Lenže niekto nehnuteľnosť kupuje s tým, že chce na nej v prvom rade zarobiť. Pravidelne sleduje ceny predaja domov vo svojom okolí a podľa vlastného uváženia využije tú správnu dobu, kedy má dom ideálnu cenu a pritom príťažlivú hodnotu. Ak má s  predajom realít osobné skúsenosti, vie ako na to, a má charizmu osloviť ľudí, potom nezaváha a dom okamžite kúpi. Následne tento odkúpený dom začne predávať on samozrejme s tým, že ho predá za drahšie, alebo ho bude prenajímať. Pri prenajímaní v konečnom dôsledku zarobí o dosť viac, než do kúpy domu vrazil, pričom má v podstate zabezpečený prínos do budúcnosti, môže žiť z prenajímania tohto domu a nemusí chodiť pravidelne do práce.

dům

Ďalšou alternatívou môže byť kúpa viac poschodového domu, pričom získa. Zabil dve muchy jednou ranou. Na jednom poschodí, pokiaľ žije sám, alebo je člen malej rodiny, môže v pohode bývať, spať, jesť,… a druhé poschodie môže prenajímať. Teda bývanie pre seba má zabezpečené a ešte môže ťažiť z voľného priestoru, na ktorom jeho prenajímaním môže celkom slušne zarobiť a podstatne prilepšiť svojej finančnej situácii.

Výroba v dnešnej dobe. Oplatí sa vôbec?


Z televízie počuť o tom, akí sú ľudia v Číne a v podobných krajinách vykorisťovaní. Že musia robiť za mizerné peniaze. Za také malé výplaty, že ledva majú čo dať do úst. Robiť musia už od malých detí. Práve preto, aby mali čo do úst. Deti nedávajú do školy, ale do roboty. Chemikálie, s ktorými pracujú im spôsobujú také bolesti a choroby, o ktorých sa nám ani nesnívalo.
Takže odpovedzme si na otázku – Oplatí sa vyrábať na Slovensku?
Nedá sa jednoznačne odpovedať, preto uvediem dve odpovede na túto otázku, každú z iného hľadiska a bude len na vás, ktoré hľadisko vám je bližšie a ktorým podriaďujete svoj život.

stroje

  • Z morálneho a etického hľadiskasa to neoplatí. Keď si prečítate prvý odstavec tohto článku, asi vás pri srdci z toho vôbec nezahreje. Je to priam strašné ako niektorí ľudia na svete musia trieť biedu a trpieť preto, aby sme sa my mali lepšie a pohodlnejšie. Takže ak sa riadite týmto hľadiskom, tak podporte výrobu na Slovensku. Zamestnajte viac Slovákov. Nezamestnávajte iné národy a národnosti. Podporte slovenskú ekonomiku.
  •  
  • Z finančného hľadiskasa to naozaj oplatí. Financie vám to jednoznačne ušetrí a vaše príjmy alebo zisky porastú. Pretože keďže sú tak lacno platení, za dané výrobky sa pýtajú smiešne sumy. Na Slovensku si na ne viete nahodiť takú maržu, že sa vám z toho môže aj hlava zakrútiť. A Slováci vám to budú kupovať, pretože nevedia aká je skutočná cena daného výrobku. Ale z druhého hľadiska to nie je správne. Ale to je už na vás.

vesmír
Svoj názor na túto tematiku vám nebudem opisovať, aby som vás neovplyvňovala, ja som vám len chcela priblížiť, že naozaj jednoznačná odpoveď na túto otázka aspoň z môjho hľadiska nie je. Pretože sa dá na to pozrieť z rôznych smerov, ako som uviedla. A z každého to môžete vidieť inak ako to naozaj je.
Takže si to, prosím, dobre rozmyslite, než sa vydáte práve touto cestou. 

Výroby plastových a kovových kontajnerov.

Výroba kontajnerov https://www.schoellerallibert.com/sk/ je veľmi precízna a náročná práca. Pri kovových kontajneroch sa na to používa zváranie a pri plastových sa kontajnery musia formovať v daných formách. Kovové kontajnery sa vyrábajú z ocele. Tieto kontajnery nie je dôležité len vyrobiť, ale taktiež ich aj nalakovať. Lakujú sa rôznymi farbami a u nás to je sivá, zelená, modrá, biela aj čierna. Kontajnery môžu ale nemusia byť na kolieskach, no tie oceľové väčšinou sú na kolieskach. Do kontajnerov je možné uskladniť čokoľvek, od malých vecí, ktoré nepoužívame až tak často, až po tie veľké ako sú automobily. Čím väčší kontajner, tým viac stojí jeho výroba, je potreba na jeho výrobný proces viac času a rovnako aj predajná cena je logicky väčšia. No za kvalitu sa oplatí si priplatiť.

Kontajner s objemom 847 litrov

Kontajnery sa využívajú vo vnútri v skladoch tak aj niekde vonku napr. v prístave, na lodiach ale aj na ulici ako smetné koše. Ktoré môžu byť na plasty, kovy, sklo alebo všeobecne odpadky. Ale máme veľkostne aj také, čo si viete zobrať do ruky ako prepravku alebo naložiť do auta a zobrať si mini kontajner zo sebou na diaľkové cesty.

Závod na výrobu kontajnerov

Kontajnery si u nás môžete takisto prenajať a to za najviac výhodné ceny, aké sú na trhu. Dobu prenajatia si určíte vy sami podľa toho, na ako dlho daný kontajner/kontajnery časovo potrebujete. Či už keď sa potrebujete sťahovať a nechcete mať veľa vecí po samom, tak ich dáte do kontajneru/boxu a ušetríte tým veľa miesta. Kontajnery môžu mať aj viečka na uzavretie, ak do nich chcete uložiť nejaké kvapaliny od nejakých nápojov, až po horľavé kvapaliny ako sú benzín, nafta, olej a mnoho ďalšieho. Naše kontajnery majú objem od 600 po 1000 litrov. Takže nemusíte sa báť, že sa vám tam niečo nevojde dokážete tam dať aj veru veľké veci. Nezabudnite si aj vy obstarať/prenajať náš kontajner za skvelé ceny!

Inteligentné SMART televízory – aké sú rozdiely medzi Android TV a Google TV?

Trhu s televíznymi zariadeniami v súčasnosti vládnu už posledných zopár rokov moderné SMART televízory, ktoré spôsobili v tejto oblasti významnú revolúciu. Vrátane zmeny zrušenia analógového vysielania a prechodu na satelitné a terestriálne vysielanie, ktoré sme zažili pred nejakým časom predstavil teda príchod inteligentných televízorov ďalšiu obrovskú zmenu. Vďaka týmto novým typom televízorov môžeme dnes okrem klasických satelitných programov sledovať prostredníctvom pripojenia k internetu aj obľúbené streamovacie služby ako je Netflix, HBO Max, Disney+ a iné, či populárne video platformy ako je Youtube.

televize

Android TV alebo Google TV?

Ak sa aspoň trochu zaujímate o tému noviniek v oblasti inteligentných SMART televíznych zariadení, určite ste sa s názvami Android TV a Google TV už stretli. Pokiaľ však o nich počujete po prvýkrát alebo sa práve ešte len rozhodujete ohľadom výberu nového inteligentného televízora, vysvetlíme vám jednoducho v čom sa tieto dva druhy televíznych operačných systémov odlišujú. Ich rozdielnosť v podstate nie je až taká veľká, pretože ide vlastne o podobné systémy, avšak Android TV možno považovať za predchodcu resp. starší model novších Google TV.

Moderný televízny operačný systém Google TV bol vytvorený práve z pôvodného Android systému, na ktorom beží väčšina televíznych zariadení. Android televízory boli síce na trhu obrovskou novinkou a poskytovali úplne nový prelomový systém sledovania televízneho a streamovacieho obsahu, ale zároveň sa na nich dalo nájsť aj niekoľko chybičiek krásy. Z toho dôvodu sa Google rozhodol všetky nedostatky odstrániť pomocou vývoja nového televízneho operačného systému Google TV, ktorý má postupne nahradiť všetky Android TV.

google tv

Nové Google TV prostredie má byť pre užívateľov a divákov inteligentných televízorov oveľa lepšie používateľsky prispôsobené, a to nie len čo sa týka jeho vynoveného a vylepšeného dizajnu, ale aj možnosti sťahovania a inštalovania rôznych aplikácií. V prípade, že však vlastníte televízor so systémom Android, neznamená to, že ho musíte hneď vymeniť za nový, pretože systém bude aj naďalej fungovať, avšak na novších modeloch ho už nenájdete.