Ako sa stať úspešným influencerom na Instagrame?

1. Vyberte si oblasť, ktorá vás vystihuje

Aby ste sa stali influencerom na Instagrame, musíte najprv nájsť miesto, ktoré vyhovuje vašej osobnosti. Musí to byť niečo, čo vás zaujíma. Niečo, v čom máte veľa poznatkov. Len preto, že niekto niečo robí a je v danej sfére úspešný, neznamená, že by ste to mali robiť tiež.

mobilní telefon

Povedzme napríklad, že ste videli, že ľudia, ktorí publikujú o fitnesse na Instagrame, majú viac sledovateľov. Mali by ste tiež začať robiť to isté, aj keď o tom nemáte ani najmenší záujem alebo odbornosť? Určite nie.
Takže vyberte si oblasť, ktorá vás baví. Možno ste skvelí v remeselníckych remeslách, alebo máte radi jedlo a zaujímate sa o rôzne druhy kuchýň. Možno ste dobrí v móde a vždy ste si vedomí najnovších štýlov a trendov.
Vaše príspevky z Instagramu by mali odrážať to, čo vás skutočne zaujíma, a nie nejaké náhodné veci. Vaše miesto môže byť dokonca kombináciou rôznych vecí, pokiaľ nie sú náhodné.

2. Zdieľajte svoje príbehy

Ak si myslíte, že sa môžete stať úspešným na Instagrame iba zdieľaním fotografií, zjavne na to nejdete dobre. Názvy, ktoré sú súčasťou týchto fotografií, sú rovnako dôležité ako samotné fotografie. Použite ich na rozprávanie svojich príbehov a spojte sa s vašimi sledovateľmi na emocionálnej úrovni. Dajte im dôvod na dôveru, na sledovanie a na spoluprácu s vami.
Avšak vo vašom úsilí nezabudnite byť skutoční. Pretože faloš bude publikum ľahko vidieť. Namiesto toho zdieľajte svoje osobné príbehy spôsobom, ktorý vaše publikum považuje za zaujímavé, avšak autentické.

sociální sítě

3. Publikujte obsah pravidelne

Zverejňovanie obsahu je dôležitým predpokladom stať sa Instagramovým influencerom. Väčšina z nich uverejňujú príspevky niekoľkokrát za deň alebo niekoľkokrát za týždeň. Štúdie ukázali, že zvýšenie frekvencie vysielania obsahu môže zvýšiť mieru angažovanosti. Keď sa rozhodnete, aký má byť váš plán rozosielania, uistite sa, že ste si zvolili rozumne. Pretože to musí byť niečo, čoho sa môžete držať. Nastavenie nerealistického cieľa, ktorý nemôžete dodržiavať, vám v žiadnom prípade nepomôže.
Ak zistíte, že sa vám podarí dodržať harmonogram, môžete naplánovať svoje príspevky pomocou nástrojov ako Buffer, Planoly, Preview alebo Ripl. Tieto platformy vám umožňujú vopred vytvoriť obsah a nastaviť dátumy a časy na odoslanie. Nemusíte to robiť sami, ale váš obsah sa automaticky uverejní.

Instagram dosiahol miliardu používateľov


Často sa vyskytuje informácia, že Instagram je najhoršou platformou sociálnych médií vo vzťahu k duševnému zdraviu mladých ľudí. Práve oznámila novú funkciu, ktorá užívateľom povzbudzuje, aby sa na nej dlhšie strávili.
Služba Služba IGTV umožňuje používateľom vytvárať obsah, ktorý trvá až hodinu.
Kevin odhalil pre spoločnosť Radio 1 Newsbeat, že spoločnosť má miliardu používateľov. „Stále si myslím, že náš najpestrenejší úspech je budovanie prosperujúcej miliardy ľudí, čo je len divoké za naše najdivokejšie presvedčenia,“ povedal.
Platforma začala fungovať ako aplikácia na zdieľanie fotografií, vyvíjajúca sa na minúty dlhé videá a potom na vytvorenie príbehov Instagram.

fcb

Bojuje moderovaním celého obsahu
Pokiaľ ide o IGTV, nie všetky nahrané videoklipy bude sledovať niekto v spoločnosti Instagram, čo znamená, že sa spolieha na ľudí, ktorí nahlasujú obsah. Rovnako ako všetok obsah na Instagram, IGTV sa bude riadiť pravidlami a nariadeniami, medzi ktoré patrí zákaz násilného, nahého, diskriminačného alebo nenávistného obsahu.
Začiatkom tohto roka sa YouTube musel ospravedlniť za to, že nereaguje dostatočne rýchlo, keď jedna z jej hviezd, Logan Paul, odovzdala vlog zobrazujúci telo muža, ktorý sa zabil v lese v Japonsku.
„Máme na tom veľké tímy,“ hovorí Kevin. „Dbáme na to, aby sme sa uistili, že Instagram je bezpečná, príjemná a milá platforma pre všetkých.

selfie

Budete schopní zistiť, ako dlho budete venovať programu Instagram
V posledných mesiacoch sa vyskytli otázky o vplyve sociálnych médií na ich používateľov – od toho, koľko času sa na ne venuje spôsobu, akým to môže v nás vyvolávať pocit.
Kevin hovorí: „Musíme byť zodpovední ako jednotlivci, tak ako spoločnosť za to, koľko času strávime na sociálnych médiách. „V poslednej dobe sme potvrdili únik, ktorý nikdy nedokážeme, funkcie, na ktorej pracujeme, čo vám umožňuje zistiť, ako dlho ste investovali do Instagramu a spravovali ten čas. „Oba tieto veci sú pre nás dôležité a nebudeme sa líšiť od IGTV.“

Ničí internet naše zmysly?


Viete o tom, že z pravidelného používania internetu strácame určité zmysly? Internet nám bráni ich rozvíjať. Teda internet ani nie, ale my sami pomocou pravidelného surfovania zabúdame pravidelne využívať niektoré naše zmysly. Takisto nám dokonca pravidelná návšteva internetu na niektoré zmysly útočí a obracia ich zlým smerom. Zatiaľ sú tieto veci silnejšie ako my a svoje vrodené psychické vlastnosti obetujeme internetu a internetu ich aj prispôsobujeme. Po jednej stránke sa rozvíjame, kedy máme po ruke množstvo informácií a možností. Na druhej strane nás takýto jednoduchý prístup ku všetkému robí lenivými a dokonca niekedy i zmätenými.
modré pozadí
Ubúda kreativita
Všetko čo nás dnes napadne, nájdeme na internete. Aj tie najabsurdnejšie či najtrúfalejšie alebo dokonca najtajnejšie predstavy. Ľudí už teda nebaví tvoriť a vytvárať si vlastné postrehy či príbehy. Nemajú núdzu o nič, čo by ich v podobe zábavy rozveselilo. Všetko po čom túžia, už nájdu. Hudbu, klipy, príbehy, obrázky, filmy,… všetko. A teda už sa ani nemusíme namáháť niečo si predstavovať a vytvárať sami. Už to určite nájdeme na internete. Naša predstavivosť však lenivie a zaniká.
černobílý obrázek
Stráta pozornosti
Na internete máme na každú tému taký obrovský výber, že už sa nedokážeme sústrediť iba na jednu vec. Kedysi sa ľudia napríklad tešili na jeden film, no dnes rozmýšľame nad stovkami filmov a nedokážeme sa rozhodnúť. Takisto aj informácie či články čítame iba krátko, lebo na internete ich na nás čaká ďalších milión. Chceme si niečo kúpiť, no e-shopy ponúkajú veľa variánt i alternatív. Už sa skrátka nedokážeme sústrediť a zamerať na určitú vec. Sme stále rozptýlení z veľkého výberu a to sa žiaľ prejaví i v momente, kedy vypneme počítač.
Slabne naša pamäť
V našej hlave už nemusíme nosiť toľko informácií, ako nosili naši predkovia. Opäť to isté. Ak niečo neviem, ak mám v určitých informáciách a témach nedostatky, za pár minút sa o tom dočítam na Google či podobných stránkach, ako aj napríklad Wikipédia. Máme pocit, že informácie a zaujímavosti máme stále po ruke, v mobilnom zariadení, či doma na počítači. Preto zabúdame posiľnovať našu pamäť a tá bude len slabnúť.

Ktorú možnosť pripojenia zvolíme?


Aby sme mohli existovať online, musíme mať neustále pripojenie k sieti internet. To však všetci vieme, poďme si preto spraviť objektívnejší rozbor toho, akým štýlom sa môžeme k sieti pripojiť a podľa toho posúdime, čo by bolo ideálne pre nás. V dnešnej dobe je už možností pripojenia toľko, že dúfam pozitívne uvítate môj nápad, zhrnúť tieto možnosti do jedného článku a nad každou sa trocha pozastaviť. Nebudem ďalej zdržovať, idem na to.
propojená síť
Pevná linka
Ide o spoľahlivý typ pripojenia, ktoré naše domácnosti sprevádza už nejaké tie roky. Pevná linka sa nainštaluje k nám do steny. Ide o nenápadný štvorček, z ktorého sa pripojíme k modemu a ten následne rozpozná signál a upraví ho do formy, ktorá je vhodná na naše používanie. Je vhodný pre väčšinu užívateľov, ktorí skôr súbory sťahujú, než nahrávajú. V tomto prípade sa pri nahrávaní /upload/ jedná o menšiu rýchlosť, než pri sťahovaní /download/. Toto zrejme väčšine užívateľov vyhovuje, no v prípade, že vo veľkom množstve a pravidelne  nahrávate videá a hry, prispievate týmito súbormi na stránky, ktoré ich umožnia stiahnuť iným užívateľom, táto voľba pevnej linky nie je pri všetkej úcte a vďačnosti vhodná pre Vás.
Optika
Jedná sa o metódu, kedy je prenos možný vďaka optickým vláknam, čo mu v podstate  umožňuje skoro neobmedzenú rýchlosť. No tento typ prenosu sa zatiaľ nepoužíval v bytovkách a domoch, i napriek perfektnej rýchlosti. Takáto realizácia by bola dnes finančne veľmi nákladná a preto sa do nej nepúšťa žiaden poskytovateľ. Toto pripojenie je také rýchle i kvôli svojej vlastnosti, kedy jeho rýchlosť nie je obmedzovaná počtom pripojených používateľov. Pri testovaní rýchlosť optiky dosiahla až 100 Gb/s! Nad týmto údajom v sa až pozastaví dych. Je to niečo, na čo sme doteraz neboli ani zďaleka pripravení. Pevné linky nám poskytujú slušnú rýchlosť, ale toto je predsa na úplne inej úrovni.
síť internetu
Mobilné siete a dáta
Táto možnosť býva dnes často využívaná z presne opačného dôvodu ako optika. Takéto zavedenie siete je finančne i technicky pre poskytovateľov najjednoduchšie, pričom rýchlosť dosahuje solídnych 128  Mb/s.
Internet cez satelit
Takýto patent nás sprevádzal už na začiatku, no dobre vieme, že satelit sa stáva minulosťou. Rýchlosť dosahovala 22 Mbit/s, pričom stačili zlé prírodné podmienky ako vietor a búrka a spojenie začalo sekať.

Zoznámenie sa s Twitchom


                Ak ste o tom nepočuli, tak je čas to zmeniť! O čo vlastne ide? Je to streaming platforma, čiže live video. Bola založená v roku 2011 a celé to beží na stránke Twitch.com. Zameriava sa prevažne na videohry alebo vysielanie eSports, no rozhodne to tam nekončí môžete tam nájsť mnoho iných vysielaní, ako sú napríklad varenie, workout alebo aj rozhovory. Celý tento obsah sa dá sledovať buď naživo alebo neskôr si to môžete pozrieť aj v zázname.
papírové peníze
                Najväčšou výhodou Twitchu je predovšetkým živý prenos, a preto sa to veľmi často využíva na turnaje svetového formátu ako sú napríklad Katowice. Čiže najslávnejší turnaj konajúci sa v Poľsku vo videohrách, ktoré sledujú milióny divákov.
A ak sa zamýšľate nad tým či môžete vysielať aj vy, tak odpoveď znie áno. Jediné čo k tomu potrebujete je počítač a dobre internetové pripojenie, hlavne upload. Prípadne je vhodné mať aj webkameru a mikrofón, no nie je to nutnosť, mnoho ľudí totiž vysiela aj bez mikrofónu alebo webkamery, lebo sa nechcú ukazovať.  Najčastejšie sa využíva program OBS, ktorý je jednoduchý a ľahko ovládateľný.
video hry
 
Zárobok
                Čo sa týka zárobku alebo aspoň privyrobenie popri tom ako hráte vo voľnom čase hry, tak toto je asi najlepší spôsob. Cely tento systém funguje tak, že ľudia vám dajú tzv. „follow“. To znamená, že každý čo vám dá follow, tak dostane upozornenie, že práve vysielate. Ak sa mu zapáčite a vytvoríte si so svojimi divákmi vzťah, tak neskôr vám môžu poslať „donate“. Ide o tzv. darovanie peňazí, nepodliehajú daniam a v podstate nie je obmedzené množstvo peňazí, ktoré vám môžu poslať. Mnohokrát, „donates“ dosiahli hodnotu presahujúcu viac než tisíc eur. Takže možnosť zárobku tam je. Ďalej oficiálna podpora Twitchu je „Subscribe“, to stojí asi 5€ a platí sa mesačne, čiže ako keby ste si predplatili kanál. Vysielateľ zvyčajne využíva všetky tieto podporí pre zlepšenie streamu no neskôr už pre osobné účely. Dokonca sa môže stať, že zárobok vám bude stačiť a nebudete musieť pracovať, čiže budete fulltime streamer, a to je už celkom lákavé. No skôr pre mladšiu generáciu no nájdu sa aj výnimky. Ak sa rozhodnete, že to vyskúšate tak vám prajem pevné nervy a hlavne veľa zábavy, zárobok je už akýsi bonus.

Ktoré facebookové skupiny mali najviac fanúšikov?


Na Facebooku si vytvoríme svoj profil, no tým to končiť nemusí. Môžeme tvoriť viacej vecí, ktoré nás môžu zblížiť so záujmami iných ľudí. V tomto smere vravím skôr o vytvorení určitých vlastných skupín a stránok, avšak môžeme vylepšovať i náš profil. Bude zaujímavejší, ale budeme mať i rýchlejší prístup k facebookových skupinám, ktoré  pravidelne a radi navštevujeme.
panáčci v mobilu
A to veľmi jednoduchým spôsobom. Ak sme prihlásení, chodia nám rôzne odporúčania na základe toho, aké skupiny navštevujú naši priatelia. Ak nám je určitá téma či skupina sympatická, stačí nám iba kliknúť na „Páči sa mi to“ a staneme sa fanúšikom i my.
Facebook používa skutočne obrovské množstvo ľudí a to takmer z celého sveta. A preto si myslím že by bolo zaujímavé pozrieť sa, ktoré témy či skupiny majú najviac fanúšikov, ktoré získali najviac kliknutí na „Like“ či „Páči sa mi to.“
Denne túto sociálnu sieť navštívi množstvo ľudí a preto je tento rebríček relevantný, nemôžem vám s určitosťou napísať momentálny status obľúbenosti. Preto by bolo zrejme lepšie, aby som sa pozrel do zaokrúhleného ročníku a to 2010. Pozriem sa na najpopulárnejšie facebookové skupiny okolo toho obdobia.
Ktoré tieto skupiny mali relatívnu dlhšiu popularitu a držali prvé priečky popularity?
facebook skupina

Texas Hold Them Poker- Táto facebooková stránka skutočne dominovala, v tom období ju zrejme možno označiť za víťaza, práve v roku 2010 obdržala najviac „lajkov“, teda kliknutí „Páči sa mi to“, na Facebooku mala najväčšiu základňu fanúšikov.
Michael Jackson- Úmrtie tejto možno najväčšej popovej legendy v roku 2009 sa rozoberá ešte dodnes, mnohí ľudia sa s jeho odhcodom na druhý svet ešte nezmierili. A to si predstavte ten boom v rokoch 2009/10. Kráľ popu dominoval v popularite na Facebooku takmer 2 roky, odkedy nás odpustil.
Facebook– Možno si myslíte, že som sa omýlil. Nie, Facebook bola a možno ešte stále je jednou z TOP populárnych facebookových skupín. Facebooková skupina venovaná sociálnej sieti Facebook, ktorá nás informuje o každej novinke či zaujímavosti týkajúcej sa tejto sociálnej siete.

6 skrytých funkcií MESSENGERU


1.       Skrytý chat
Kliknete na osobu s ktorou si chcete písať. V pravom hornom roku kliknete na poslednú ikonku   
( i v krúžku). Potom nájdete ikonku s nápisom prejsť na tajnú konverzáciu. HOTOVO. Výhodou skrytého chatu je to, že môžete nastaviť dĺžku času koľko bude správa viditeľná. Po uplynutí tohto času sa správa sama vymaže. Okrem toho skrytý chat sa nezobrazí na žiadnom inom zariadení ako na tom kde ste ho spustili.

messenger

2.       Messenger roboti
V messengeri sa skrýva veľké množstvo robotov. Môžete si s nimi popísať ale taktiež majú aj rôzne iné funkcie. Za zmienku stojí napríklad Murphybot, ktorý dokáže tvoju fotku zmeniť na fotku kohokoľvek si zažiadaš. Stačí poslať fotku do chatu a potom len napísať WHAT IF I WERE…Taktiež môžeme spomenúť napríklad PooBot, Poncho, MojiHunt…

3.       Emodži (vločka, balón, srdiečko)
Pokiaľ do chatu niekomu pošleš jedného s týchto emodži, podotýkam musí to byť samostatne, tvojmu príjemcovi zaplnia celý displej.

4.       Emodži (palec – like)
Dostaneme sa do nášho profilu kliknutím na ikonku v pravom dolnom rohu. Listujeme nižšie až k ikonke fotky a médiá, klikneme na ňu, potom klikneme na ikonu emodži a tak si môžeme nastaviť farbu pleti nášho palca.

5.       Párovanie
Znovu sa dostaneme do nášho profilu. Okolo našej profilovej fotky sa nachádza rámik z rôzne dlhých čiar a rôzne veľkých guličiek, ktorí slúži na takzvanú funkciu párovania, čo znamená že ak niekoho nového stretneme stačí ak svojim foťákom v messengeri načítame tento kód a automaticky sa nám sprístupní chat s danou osobou.

klávesnice

6.       Označenie osoby v skupinovom chate
Skupinový chat môže byť často krát nepriehľadný, nie vždy ste si istý komu patrila tá otázka a pre koho je ten komentár. Messenger vyvinul funkciu, ktorá vám tieto veci môže veľmi uľahčiť. Stačí ak do skupinového chatu pošlete @ a automaticky sa vám zobrazia mená členov, kliknete na ne a keď pošlete správu každý bude vedieť komu je sperovaná.

Čína dobyla internetový trh!


Pokiaľ chcete kúpiť veci do domácnosti, elektroniku, športové vybavenie, oblečenie či bižutériu za lacný peniaz, nemusíte navštíviť čínskeho predajcu za rohom. Môžete si to objednať rovno od výrobcu za výrazne nižšiu cenu priamo z ich rodnej zeme – Číny!
prodejní stánky
Ako je to s prepravou?
Najpoužívanejším spôsobom dopravy je ekonomická trieda. Takmer všetky obchody túto možnosť ponúkajú a do celého sveta ňou posielajú zásielky. Pýtate sa koľko to stojí? Doprava cez celý svet? Odpoveďou je nič. Je zadarmo. Pekne zabalené v bublinkovej fólií a obálke Vám pošlú Vašu objednávku a to zadarmo, prípadne za pár centov. Jedinou nevýhodou je, že čakacia doba je minimálne 3 týždne, len zriedka to je skôr. No keď túto porovnáme so slovenskou poštou, ktorej niekedy trvá týždeň prejsť asi 500 kilometrovú republiku, tak pol sveta za 3 týždne nie je veľa.
obchod ebay
Ktoré obchody sú najlepšie?
1.       AliExpress – u nás najznámejší vyhľadávač predajní. Pekný a prehľadný dizajn, najnovšie aj s mobilnou aplikáciou.
2.       eBay – vo svete asi najznámejší vyhľadávač, skôr ekvivalent nášho Bazošu, ale rovnako tu nájdeme aj čínskych predajcov. Vhodný na nakupovanie prostredníctvom aukcií a použitého tovaru. Najviac využívaný v USA.
3.       DealExtreme –podobný vyhľadávač. Prevažne elektronika.
4.       Light In The Box  –   obchod zameraný na oblečenie a módne doplnky.
5.       EachBuyer –mix tovaru – oblečenie, šperky, doplnky, elektronika…
 
Je ich omnoho viac a každý ponúka niečo iné. Ale ako máme záruku, že neprídeme o peniaze a dostaneme svoj tovar? Pri registrácií si vytvoríte konto, kde zadáte platobnú kartu, ktorou sa platia všetky objednávky. Stránky poskytujú zákaznícku ochranu.
košík na internetu
Pokiaľ tovar nedôjde, predajca je povinný nahraď ho buď vrátením peňazí alebo poslaním druhého tovaru. Osobne mám skúsenosti, že keď tovar neprišiel, čo sa stalo asi 2-krát, napísal som im a na druhý deň mi odpísali, ktorú možnosť chcem a oni sa podľa toho zariadia. Je dôležitá zákaznícka odozva a hodnotenie, takže si nemôžu dovoliť mať zlé meno a vždy vyhovejú zákazníkovi. Inak by to mohlo znamenať koniec ich obchodu.
Taktiež sa tu objavujú stále nové zľavy a produkty, o ktorých ani nevieme. Preto stačí hľadať a nakupovať úžasné veci!

Odvrátená strana internetu, ktorú nepoznáme?


Deep web, tiež známy ako Dark web tvorí asi 90 percent internetu. Obyčajné prehliadače ako Google, Mozila Firefox, či Internet Explorer nás nim nedokážu sprevádzať. Má to však dobré dôvody.
 chlap v mikině
Ako sa naň dostaneme?
V prvom rade potrebujeme špeciálny prehliadač – Tor. Nie je to také jednoduché ako si niečo vyhľadať na Google. Tu sa pomocou rôznych IP adries (vlastnú je podstatné šifrovať) dokážeme dostať na stránky, ktoré nás môže zaujímať, ale takisto môžu byť extrémne nebezpečné.

Čo tam nájdete?
Medzi najrozšírenejšie stránky na Deep webe paria napr. rôzne e-shopy s neobvyklým tovarom ako sú zbrane, drogy, kradnutý tovar… ale aj cestovné pasy, falošné doklady, či zelené karty do Ameriky. Dá sa tu zohnať všetko. Okrem nákupov sú tu ponúkané aj iné služby. Nájomné vraždy, únosy a iné kriminálne činy sú tu bežným servisom.

Tajné zložky.
Všetko má svoju svetlú stránku. Tu to platí taktiež a Dark web nám ponúka mnoho materiálov, dokumentov či prepísaných spisov bohatých na informácie. Nájdeme tu tajné vlády dokumenty o špionáži, nelegálnych experimentoch, veľkých zločinoch alebo vojnových udalostiach. Môžeme tu nájsť zákony Iluminátov, rôzne kódexy siekt, alebo zápisy o mimozemských objektoch a o priamom kontakte s mimozemskými civilizáciami. NASA používa úložné servery, ktoré sa taktiež dostali na Dark web preto si ich môže šikovný človek vyhľadať. Je tu skutočne množstvo vecí, ale odhaliť hoax je nesmierne zložité a jeho výskyt je veľmi pravdepodobný.
binární údaje
Nechoďte tam!
Ak sa pýtate, ako je možné, že táto nelegálna činnosť je stále v prevádzke, odpoveď je nasledujúca. V e-shopoch sa platí digitálnou menou bitcoin. Mena, ktorá sa nedá vystopovať. Všetky peňažné prevody sú tým pádom chránené. Momentálne sa hodnota bitcoinu pohybuje okolo 1038,46, ale je neskutočne labilná a veľmi obľúbená na burze. Servery tu spravujú väčšinou profesionáli, ale sú stránky, ktorých účelom je nalákať ľudí, ktorí následne padnú do rúk hackerov.
stohy papírů
Ak raz získajú vašu IP adresu, ste v obrovských problémoch. Ak to začne výhražnými e-mailami, je to lepší variant. Sú prípady vybielených bankových účtov, zneužívanie alebo únosy. Najbližšie bol únos v Českej republike! Polícia nedokáže pokryť tak veľkú virtuálnu plochu alebo to ani nevie.
Je len jediný spôsob ako ostať v bezpečí. Nikdy na Dark web nevkročiť.

YouTube –fenomén na zarábanie?


Medzi najznámejšie internetové siete patrí okrem Facebooku či Twitteru aj YouTube. Náš najobľúbenejší prehliadač videí, nám poskytuje nesmierne množstvo zábavného aj vzdelávacieho obsahu, ktorým nás dokáže baviť dlhé hodiny, pomôže nám prežiť nudné vyučovanie v škole alebo nám robí spoločnosť počas bezsennej noci.  
televize na trávě
Výhody, ktoré nám poskytuje.
Na rozdiel od dobre známej „telky“ nám YouTube ponúka mnoho výhod. V prvom rade je zadarmo. Nekonečne dlhý čas bez platenia znie lákavo. Môžeme ho sledovať na mobilných zariadeniach kdekoľvek na svete. Ak máme chuť, môžeme si vyhľadať našu obľúbenú tému a sledovať o nej videá stále, pričom sa nemusíme spoliehať na to, čo práve vysielajú. Najlepšie momenty si môžeme zastaviť, pretočiť, spomaliť, či opakovane púšťať kým nás neomrzia. Reklamy tu trvajú len pár sekúnd, no keď potrebujeme, prestávku si urobíme  jediným kliknutím.

Trend zarábania z YouTube?

 youtube v notebooku
Po novom YouTube vytvára nový typ celebrít –  tzv.  „youtuberov“. Ľudia, ktorí si svojou tvorbou získali tisíce až milióny fanúšikov. Enormné počty pozretí ich videí ocení aj samotný YouTube, ktorý im zaplatí časť zo zárobku z reklám. U nás sa to pohybuje v priemere asi 50 centov za 1000 pozretí, pokiaľ splníte podmienky a zaregistrujete sa na stránke AdSense od Google. V zahraničí sú zárobky o čosi vyššie, pričom sa pohybujú okolo 2-3 eur za 1000 pozretí. Nečudo, že YouTube zmenil život mnohým ľuďom, ako napr. PewDiePie, najslávnejší „youtuber“, v súčasnosti s počtom odoberateľov okolo 54,4 milióna a počtom pozretí necelých 15 miliárd.
youtube na papíře
Najpopulárnejším obsahom, ktorý tu môžeme nájsť, sú vlogy. Videá, na ktorých ľudia ukazujú svoj život, zážitky, čo práve jedia, robia, s kým sú a ako sa bavia. Máme tu rôzne hudobné videá, animácie, tutoriály, či gameplaye, kde ľudia hrajú hry. Ďalej máme žáner reakčných videí, kde ľudia vyjadrujú svoje myšlienky a názory o videách cudzích ľudí. Taktiež je tu možnosť spraviť livestream, čiže živé vysielanie.
 
Najlepšie na to je, že to môže skúsiť úplne každý. Prečo sa teda nestať slávnym „youtuberom“, ktorý bude natáčať videá a robiť to čo ho baví, pričom za to bude dostávať peniaze?!

Podľa mňa nie je YouTube len dočasnou zábavkou, ale neustále rastúci a stále viac populárnejšia databáza, ktorá bude ešte veľmi dlho baviť širokú verejnosť a práve kvôli svojim výhodám, dokáže byť vážnym súperom televízie, ak nie rovno všetkých masmédií.